tisdag 30 september 2008

Nu är han hemma




oj vilket äventyr mamma har tagit ut mig på idag.
Vi åkte med 9 tåget från Malmö,
för att klockan 14 hamna i en stad i Mellan Sverige,
fråga inte mig vart den låg, mamma vet bättre.

Dit vi kom var det massa hundar ,3 chihuahuor och en yorkblandning,
lekte jätte mycket med yorken och lite granna med chihuahuorna,
men de var lite rädda för mig. I detta huset fanns i alla fall min lillebror :D
och idag följde han med hem.

Min lillebror som ni ser på bilden ovan heter Hjalmar Branting
men ska kallas för Hjalmar, jag säger nog Hjalle tror jag :P
Hjalmar är jätte rädd av sig fast samtidigt nyfiken, men han vågar inte busa med mig,
hur skoj är det? inte alls..fast jag redan skyddat honom mot det farliga på tåget idag,
främmande människor och sånt så ville han inte busa med mig i alla fall.
och seg på att kissa är han oxå.. jag fick frysa ute i 40 minuter för att han skulle kissa 2 gånger.

Nåja välkommen hem Hjalmar, min lillebror ... nu ska vi sova efter en lång lång lång dag

2 kommentarer:

Nemo sa...

hej söting. Dig ska jag träffa på Lördag. Hoppas du vågar hälsa på mig. Men jag ska hålla lugn. Jag älskar små vovvar. Peace//Nemo

ika sa...

åh ja men jag va ju riktigt modig kring Nemo :D och Tuffare har jag blivit sedan vi sågs i Lördags.. hoppas vi kanske kan ses i helgen igen

Tassar //hjalmar