måndag 29 september 2008

En bror?

Mamma och jag åker till Gränna i morgon, 
men först ska vi mellanlanda i en stad i Mellan Sverige, 
vi ska till en djurskyddsförening som tagit hand om en chihuahua. 

I helgen var Hobbe och hans son här, 
jag tyckte om den killen mycket, 
sov med killen och lekte en hel del med honom,
tror han tyckte om mig också...
han hade tydligen frågat Hobbe om inte jag kunde 
följa med hem (ja mamma också) 

Som sagt i morgon kan det hända att jag får en bror, 
en creamfärgad långhårig Chihuahua som haft det 
jätte jobbigt i livet då hans hussar varit dumma mot honom, 
så kanske bra att han får komma hem till oss då? 
här är det bara kärlek, även om jag är lite halvsur 
på mamma idag för att hon var borta från mig 
i några timmar,  4,5 timme faktiskt! 
Fatta att JAG fick vara ensam i 4,5 timme???
så elakt av henne, hon som aldrig brukar lämna mig annars.

Inga kommentarer: