söndag 21 september 2008

Min första helg i Småland

Eftersom jag har så ont i benet så fick jag ju följa med mamma till småland. 
Vi har det bra här, fast jag får inte busa så mycket som jag vill. 
Till exempel skulle jag vilja busa med Nemo vid Gränna hamnen, 
men det går ju inte, dels är Nemo i Malmö (vad han nu gör där när jag är här) 
och sedan har jag ju ont i benet, men det hindrar mig inte från att ta en del busryck i alla fall. 

Hobbe då? jo det är en trevlig prick, han vill bara gå ut och busa med mig hela tiden, 
tror han blev lite fördärmad när mamma valde att gå ut med mig själv i morse, fast vad 
vet jag, jag är mest avundsjuk på att han fick ligga kvar och sova men inte jag. 

hursom på detta kortet var vi på klättringsfärd  i Brahehus ruinen,
 ja han bar faktiskt mig en del. och sen har jag fått åka en del BMW, whooo finns det någon bättre bil att åka? Jag är verkligen en raggarkung när jag sitter i den där svarta bilen...
men det bästa i hela lägenheten är en jätte gosig filt han har i sin soffa, den var jag inte sen att lägga beslag på, och ingen har fått röra den på hela helgen, nej nej den är bara min. 

Idag ska vi visst få besök här av en liten bäbis, jag tycker om bäbisar så det ska nog bli bra. 
och imorgon bitti åker jag och mamma hem igen, vet inte riktigt om jag vill, fast jag har inte fått några hundkompisar här., den enda jag har träffat på är en jack russel som hette Bruno men hans matte var lite konstig, hon frågade 3 gånger på rad om jag var en tik, "nej jag är fortfarande en kastrerad hanne" och sen fick jag inte leka med Bruno, hon vågade inte låta honom leka..hur dumt är inte det? 

Inga kommentarer: