lördag 13 september 2008

Bokskog, middag och massa bus

I dag har jag fått umgås med Nemo hela dagen :D 

Dagen började med att jag och mamma tog sovmorgon ju.
Klockan 13.30 gick vi sedan hem till Nemo och åkte med 
dom till Bokskogen, vi sprang en 7 kilometers slinga. 

Klockan 17 hoppade 2 trötta hundar in i bilen (jag och Nemo)
vi passade på att sova lite när mamma och Emma var och handlade mat, 
när vi kommit tillbaka in till stan så var det då middag hemma hos Nemos. 
Det är bra gott med Lövbiff, pommes och beasås, championerna och Rädisorna
kunde dom dock få behålla för sig själva. 

Hemma hos Nemo har jag busat med katterna, 
jag busade med katterna men dom busade inte med mig. 
Sen har jag tuggat chokladben i Emmas vita soffa, 
och klockan 23 kom Nemos Pappa Johan hem, 
faktiskt en av mina favoritpersoner just nu, 
han och jag kommer ha jätte skoj nästa helg 
när mamma är borta. Jag ska nämligen 
bo hos Nemo i flera dagar då. 

Men nu ska jag bumsa i säng, 
jag är helt slut efter min Nemo dag, 
Nemo är faktiskt min bästa kompis,
finns ingen bättre än han..
jag ska lära han lite charm också,
tycker synd om han som måste stå i skuggan
när alla kommer fram och ska prata med mig... 

Här är filmerna: 






1 kommentar:

Nemo sa...

Jag hade oxå en supernajs dag idag. Kul att du ville komma hem till mig och hälsa på. Jag lovar kattera blir mer leksugna när de träffat dig ett par gånger.

Det är OK att du lånar min husse lite och leker med. Han älskar att leka med mig så... KRAM