onsdag 10 september 2008

Elvis möter Sten Taxi

Min Mamma var tvungen att gå in på posten 
idag och hämta ett paket .
 utanför satt Sten Taxi och sa att han kunde passa mig 
medans mamma gick in, så jag slapp riskera att bli kidnappad :D 

Ni vet vällan vem Sten Taxi är, han som blev Kändis genom 
ett herrans liv och Fredrik och Fhilips sidekicker 
på deras program :P 

Sten Taxi tyckte jag är cool, 
ännu roligare att jag hette Elvis 
och var precis som Elvis, 
en kvinnotjusare som är störst bäst och vackrast. 

haha nu är det 3 kändisar på mindre än en månad 
som tycker jag är en ascool hund *så stolt* 
detta gör mig nästan till en kändishund 

3 kommentarer:

Nemo sa...

Ja när man är med dig så är det du som är stjärnan. Mig är det ingen som ser. Men i löv ju ändå! KRAM NEMO

ika sa...

jo då alla ser en stjärna som du, det är vi 2 som regerar :P kram Elvis

Emma Olsson sa...

JA, en långhårig chihuahua behöver typ aldrig borstas....jag borstar min LH i bland mest för att det typ bara ska så va...Oki en tik, det finns ju nån som vill ha tik (inkl jag Om det blir en mkt fin) men jag väljer det bästa hemmet til valparna o du som verkar vara så aktiv är en kanonhem, samt att du har en kastrerad hund som sällskap! Vi får se vad det blir, ett tag till ju! Ha det gott! Emma