tisdag 23 september 2008

Nemo dag

Eftersom mamma skulle operera armen idag på eftermiddagen 
så skulle jag få vara hos Nemo, verkligen jätte snällt. 
Men nu är det så här att jag har lärt mig av den bästa (min mamma)
att somna från sällskapet, att liksom glömma bort ibland att vara artig 
och hålla mig vaken när Tvn eller filmen är igång... 

Så jag sov mest hemma hos Nemo, men jag har faktiskt ont i mitt ben, 
så jag får sova mycket, men jag ska försöka bättra mig, jag lovar att jag ska 
försöka att vara vaken mera inomhus och jag lovar att jag ska försöka 
att vara roligare sällskap. Och jag lovar att jag ska försöka lära mig att leka inomhus..

Jag lovar att jag lovar att försöka så att säga...
Nu är kl 21 och det är dags för mig att sova igen, jag har ju faktiskt varit 
vaken i närmare 3 timmar nu....

1 kommentar:

Nemo sa...

Oj va mycket du lovar!! Ta det lugnt. Det löser sig. Jag är ju lite trist ute jag med. Men så har jag vart sen valpben tydligen. Kram