fredag 26 september 2008

Äntligen är det Fredag

Idag är det äntligen Fredag :D 
Och detta betyder att jag och mamma ska ta en tur till Karlshamn. 
Vi ska åka och hälsa på lite chihuahuaor, undra om vi ska ta någon med oss hem? 
Det ska visst finnas en söt liten tjej där som oxå är svart och vit, som jag.

Igår då var jag hos Nemo, som vanligt..
är oerhört glad att jag får vara där så jag slipper vara själv hemma, 
tycker verkligen inte om att vara själv, det är så tråååkigt. 
Men när vi kom hem sa mamma att hon inte riktigt vet hur 
hon ska tacka Emma och Nemo och Johan för all hjälp,
men något bra ska vi nog komma på...
Vi är lixom inte vana med att få hjälp, eller jag är 
inte van med att få vara hemma hos någon annan 
utan har behövt vara själv vilket då gjort att mamma 
inte har kunnat göra så mycket, eftersom jag inte 
tycker om att vara själv. Och nu denna veckan har mamma kunnat 
vara på bowlingen, och på sjukhuset utan att få jätte dåligt samvete
eller kunnat ta det lite lugnare när hon är iväg... 

Nu ska jag vila lite innan vi ska ut på äventyr
 

1 kommentar:

Emma Olsson sa...

Wow, ska du köpa en chihuahua?? Då måste du ju berätta mer!!