måndag 22 september 2008

Ny Säng

När jag och mamma var med Nemo och Emma på en djuraffär i Fredags 
så tjatade jag till mig en säng. Mamma sa att hon inte hade pengar med sig 
men förhandlade fram ett bra pris och att vi skulle få hämta den idag. 
Det är en dubbelsäng med gavlar, ska visa kort sen. 

Men eftersom vi ska flytta om 2 veckor så tycker mamma att det är onödigt att montera upp sängen nu,  hur snällt är det? hallå jag tjatade inte till mig en säng för att få sova i den först om 2 veckor? Hur som sängen jag kollade på i fredags var brun och svart, en hörnsäng men idag hittade mamma en som kommer passa bättre in i nya huset, en svartvit prickig dubbel hundsäng med svarta gavlar. Att den sedan inte kommer passa bredvid hennes/vår stora bruna dubbelsäng det tänkte hon visst inte på, men jag kan ju kanske ha den vid väggen i alla fall? 

Nåja kortet här är från igår när jag ligger och snarkar i Gränna 


Inga kommentarer: