fredag 12 september 2008

Fredags promenad i bilder

Vi var först ner till Dog Fun, jag fick en ny tunn overall och en skit snygg collage tröja, som jag kan ha när jag är ute och charmar folk på tåg eller på något kalas, efter hundbutiken där mamma faktiskt var lite snål idag (jag fick bara 1 overall, en collagetröja, 2 påsar godis, en vatten skål som ska hålla fräscht vatten, ett nytt matunderlägg och lite tuggben med choklad..
vad hände med alla andra 375 sakerna jag brukar få? och jag vill ha en höstoverall nu! 
Efter dogfun gick vi genom Lilla Torg för att hamna i Kungsparken där jag och Nemo kunde busa av oss lite, här ser ni förresten min nya overall jag fick idag 
Innan vi gick hem skulle mamma och Emma köpa med sig mat hem, även till Nemos pappa. 
Själv fick jag sitta och frysa i 15 minuter och inte ens smaka på maten, "den är för stark" sa mamma, tack för den.  

En baktanke är oxå att Nemo hade sitt tuggben i min påse, så nu måste jag gå till honom och lämna det ...vilka hemska måsten man har när man måste träffa sina kompisar 

Inga kommentarer: