torsdag 11 september 2008

Tråkiga Torsdag

Idag har Mamma verkligen varit jätte tråkig, 
jag skojar inte verkligen jätte tråkig. 

Först satt mamma uppe halva natten och störde mig i min sömn, 
jag menar måste hon spela musik klockan 2 på natten,
bara för att hon är vaken betyder det inte att jag är det! 

Nåja jag fick sovmorgon i alla fall, 
klockan 10 gick vi upp och gick en ganska lång 
promenad i Pildammsparken, 
Därefter fick mamma för sig att hon skulle storstäda 
hela lägenheten, möblera om och 
tvätta alla sina kläder... 
hur kul tror ni jag har haft det de senaste 6 timmarna? 

Blev så sur på mamma så jag brydde mig inte ens om dammsugaren, 
hon kan dammsuga bäst faan hon vill, jag tänker du inte bry mig. 
Och hur kul tror hon att det är att följa med ner till Tvättstugan, 
tror hon verkligen jag tycker om det där ljuder från Tvättmaskinerna, 
och njuter av alla spöken som är i källaren? haha nej verkligen inte, 
men snäll som man är så följer man med, det finns ju chans att 
jag kan träffa på någon trevlig granne där nere, som jag kan gosa med. 

Det går rykten om att mamma ska köpa en ny större säng idag,
gu va skönt, nu slipper jag trängas med henne i den där 90 sängen.
Det ska visst bli en 160 säng med sänggavel och allt..
haha nu kan jag breut mig riktigt, riktigt mycket, 
mamma kommer ångra att hon inte köpte en större säng 
*mohahaha* 

2 kommentarer:

Nemo sa...

Stackare, men det finns ett ljus i tunneln. Hörde av min matte att du kanske kommer hem till mig på lördag. Och att du förhoppningsvis kommer till mig HELA nästa helg. Då har jag lagt fram förslag till matte att vi ska dra till bokis. KRAM

ika sa...

det stämmer, jag kommer och då ska vi leka, undra om katterna vill vara med och leka också, eller ska de skrämma mig som sist? Och nästa helg, ja mamma sa något om att jag kanske ska få vara hos er och leka, gud va roligt vi ska ha det.. vi är ju kungarna :D
kramen