lördag 13 september 2008

Sovmorgon

Idag har vi tagit en riktig sovmorgon, 
vi har faktiskt fortfarande inte gått upp 
och då är klockan 12, jag ligger så bra här i sängen, 
jag är faktiskt också lite för trött,
har inte heller fått en ordentlig sömn 
de senaste nätterna eftersom mamma inte sovit alls. 

Sängen då, åh ja va den är stor. 
Jag lade mig i mitten igår, men flyttade närmare mamma sen, 
mamma flyttade längre ut för att få lite space, 
jag flyttade efter..det slutade med att mamma låg på kanten,
varför vill hon ligga på kanten när vi har en sådan här stor säng? 
varför ville hon inte ligga i mitten av sängen och trängas med mig? 
Okey att mina ben far lite när jag drömmer, eller att jag kanske 
morrar henne i örat men hallå  måste hon flytta sig? 
Jag vill ju inte sova själv....

Inga kommentarer: