måndag 29 juni 2009

Kom hem nu då!

Nu vill jag att mamma ska komma hem från jobbet!
för mamma ska hämta våran kissekompis idag
och jag kan knappt längta längre.
Jag ska få en kissekompis hemma :D
jag är helt överlycklig och vet inte vart jag ska ta vägen,
en alldeles egen kissekompis som bara ska vara min.
Åh vad jag ska leka med henne och gosa med henne,
hon kommer inte få vara ifred en enda sekund
och ingen ska få komma nära henne,
nej hon ska bara vara min....

Sist jag hade en egen kissekompis så var det i stallet
men den ville inte flytta med mig hem så vi var bara
stallkompisar, lekte i boxen, sov på samma stol och så..
och nu ska jag få en kissekompis jag kan umgås med jämt,
kan lyckan vara större?

kom nu hem mamma jag kan knappt bärga mig längre

Tass tass/ elvis

Inga kommentarer: