fredag 10 juli 2009

hejsan mitt namn är Selma lagerlöf

hejsan, mitt namn är Selma Lagerlöf och jag flyttade in hos elvis och hjalmar branting den 29 juni 2009, när jag bara var 6 veckor gammal. Ika hämtade mig i Malmö för där det var en familj som hittade mig i ett garage, i garaget har jag bott i 2 veckor eller kanske längre, jag kommer inte ihåg. jag vet iaf att jag inte fick vara kvar med min mamma, varför vet jag inte.

Nu har jag bott hos elvis och hjalmar branting i 2 veckor och det är jätte skoj. Elvis och jag både busar och sover tillsammans, han har lärt mig hur man ska tvätta sig själv oxå. och hjalmar är jätte rolig för han är bara rädd för mig så jag springer och retas med honom HELA tiden.

just nu har jag en tarmsjukdom och får äcklig pasta i munnen, men jag fiser likadant iaf, doktorn var jag hos i torsdags och jag bajsade på hennes hand.

Förutom att leka med elvis så har jag precis upptäckt datorn och den är jätte rolig, när man ställer sig på tangenterna så händer det massa roliga saker, sen vid ett fönster så finns det en stol vid ett fönster i finrummet, där jag egentligen inte får vara. men så kan man hoppa upp på den stolen och då sätta sig i fönstret och leka med de där gröna sakerna som finns där, krukväxter heter det visst.

jag är en tuff brud full av krut som har funnit min trygghet i elvis, det är bara så skoj att leka med honom. Nu hoppas jag bara att jag blir frisk snart så jag kan stanna kvar hos elvis och hjalmar



Inga kommentarer: