tisdag 23 juni 2009

4 flickvänner

Ni behöver inte säga det till någon men jag har 4 flickvänner,
jag tycker det är jätte bra, som på mornarna när jag och elvis
är ute på morgonpromenad så träffar vi 2 av mina flickvänner,
den ena tjejen är lite yngre än jag, hon är bara 4 månader
och hennes syster är ett år äldre än jag, jag är tillsammans med båda.
Sen har jag rtaxen Mimmi som vi träffar kanske engång om dagen,
och så min nyaste tjej, Bella, en grymt snygg tax, men henne och Mimmi
delar jag med elvis,vi blev tillsammans i fredags.

jag är en riktig tjejtjusare och jag är ganska bra på att charma tjejerna,
tyvärr även dem jag inte är så glad i som vår mastiffgranne Taba,
jag fattar inte vad hon ska med mig till, vi är ju inte alls i samma storlek,
jag är ju lika liten som hennes tass men hon är bara så kär i mig,
ganska jobbigt faktiskt.

Näh nu ska jag hoppa upp på mammas mage igen
och inatt ska jag drömma om alla mina snygga flickvänner

tass tass /hjalmar branting

Inga kommentarer: