tisdag 14 april 2009

Vårkänslor

vet inte riktigt vad som har hänt med lillebror Hjalmar,
han har varit helt förvanland i helgen.
både jag och mamma tycker detta är jätte roligt.

i torsdags var vi extra glada och envisa,
det var mammas födelsedag och lite hyss var vi tvungna att hitta på.
i Fredagsmorse träffade vi en gullig tjej som heter Felicia,
hon skulle med oss ut och gå men medans vi stod i parken och väntade på henne
så träffade vi våran Taxkompis Mimmi, vi har träffat henne engång innan och
Hjalmar Branting är så kär i henne, jag fick knappt gå i närheten av henne,
det är bara hjalmars brutta, schyst? jag tycker oxå att hon är snygg lixom.

sen var vi ute hela dagen i fredags och hjalmar skulle prata med alla hundar vi träffade.
både jag och mamma är helt förträffade över denna förvandling som skett
men mamma tror att det är vårkänslor, speciellt efter att hjalmar ville busa med mig!
Med mig! hallå lillbroschan du brukar aldrig vilja busa med mig ju, men glad har jag varit hela helgen iaf.

Vi har varit ute nästan hela dagarna under påsken,
både på lång turer och i trädgården och bara solat.
Igår tog mamma ut 2 köksstolar som hon tänkte ha
benen på och sitta på, tji fick hon, vi tog båda 2 själva!

Inga kommentarer: