onsdag 22 april 2009

Det går ett ryckte

Det går ett ryckte om att vi ska få en lillasyster
wiii en lillasyster, är det sant? whoo vad kul vi kommer ha det.

Drama queen ( elvis) var piggare igår,
det var bara någon basilusk som han dragit
på sig när han inte vill ha kläder på sig ute,
tokstolle!

Igår busade vi ganska mycket ute,
konstigt vad broschan blir frisk när han varit hos doktorn,
han fick ju inte ens någon medicin :S

och på tisdag är det visst min tur att gå till doktorn sa mamma
hon är lite orolig för att jag inte går upp i vikt fast jag äter så mycket,
frolic, leversnittar, ost och min vanliga hundmat, matskålarna är alltid tomma
men jag går inte upp i vikt, jag har snare tappat lite,
vad är det för fel på att vara smal och snygg, hallå!
hoppas doktorn är snäll mot mig....
men hon är så klart orolig

tass tass/ hjalmar branting

Inga kommentarer: