tisdag 13 januari 2009

hemma i skåne igen

I söndags kom vi hem till skåne igen,
skönt.

I Sala lekte vi inte så mycket med mormors hundar.
vi blev lite osams, jag och hjalmar alltså.
För jag menade att bara för att Bella visar intresse för Hjalmar,
som inte är intresserad av henne, så behöver han inte pleya
utan ge mig en chans. jag är ju kär i både bella och zippan.
i torsdags kväll blev jag så sur på hjalmar så jag ville
inte sova bredvid honom, bara låg och morrade åt han
hela kvällen, det kan han ha tycker jag.

nåja på vägen hem i söndags var det roligt
jag fick showa en del på w2000, skojsigt.
hjalmar ville bara sova men jag dansade och smilade
ju mer folk skrattade.

nu är vi i alla fall hemma igen och har hört att vi
ska flytta in till stan, igen för mig, för första gången för hjalmar...
så om 3 veckor blir vi Trelleborgsbor.

Tass Tass // Elvis

Inga kommentarer: